قوانین و مقررات تکی آنلاین

هزینه ارسال سفارشات


• هزینه ارسال کلیه سفارشات برای تمام مقاصد در داخل کشور ایران رایگان می باشد.
7 روز تضمین تعویض کالا
مشتریان فروشگاه اینترنتی تا 7 روز فرصت خواهند داشت در صورتی که کالای خریداری شده فاقد گارانتی دارای ایراد فنی باشد، کالا را تعویض نمایند.
چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه تمام شده باشد، مشتریان دو انتخاب خواهند داشت.
• اول دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
• دوم استرداد وجه
لازم به توضیح است که در هر صورت این پروسه حداکثر ظرف سه روز کاری انجام خواهد شد و فروشگاه اینترنتی هزینه ارسال کالای تعویض شده را نیز برعهده خواهد گرفت.
چنانچه اصالت و سلامت کالا توسط شرکت گارانتی تایید شده باشد، در صورت نقص فنی باید از طریق شرکت گارانتی پیگیری شود.


شروط لازم برای استرداد کالا


• مشتری قبل از 7 روز نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نماید، عدم اعلام درخواست در مهلت 7 روزه به منزله عدم بروز ایراد فنی در مهلت 7 روزه تست می باشد.
• ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
• جعبه اصلی کالا بدون آسیب دیدگی، پارگی و مخدوش شدن و به همراه متعلقات آن ارسال شود.
نکته : چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی قرار نگیرد، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.


انصراف از خرید


در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده و کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خارج ننموده باشند تا هفت روز فرصت خواهند که نسبت به تکمیل فرم عودت اقدام و کالا را مسترد نمایند. لازم به توضیح است که هزینه ارسال عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.


عدم تطابق کالا


در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، فروشگاه اینترنتی حداکثر ظرف سه روز کاری نسبت به تعویض کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده اقدام می نماید و در صورتیکه کالای مورد نظر در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب مشتری، با کالای مشابه دیگر تعویض یا در صورت دلخواه وجه پرداختی مشتری مسترد می گردد.
تبصره: در مواردی که قبل از باز نمودن بسته بندی امکان تطبیق سفارش و کالای تحویل شده وجود داشته باشد، لازم است مشتریان قبل از باز نمودن آن مشخصات سفارش و کالای تحویلی را بررسی نمایند زیرا در صورتیکه کالا از بسته بندی و آکبند بودن خارج شده باشد، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.